loading...
همه چیز
مهدیس بازدید : 201 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

                                                                                   

پروانـــه ها 

شال وکلا کن آسمون خیسه

چترتوواکن گریه بارونه

حال وهوای برگ ریزون چشمامو

پاییزم نمیدونه

پروانه ها وقتی که می سوختن

تقدیرتو دوختن به تقدیرم

هروقت دلت میگیره میسوزم

هروقت دلت میسوزه میمیرم

                خیلی دلم گیره

                  خیلی گرفتارم

                     دوست داشتنت خوبه

                          خیلی دوستت دارم

                            خیلی دلم گیره

                        خیلی گرفتارم

      دوست داشتنت خوبه

   خیلی دوست دارم

محبوب من چشمات به من میگن

روز جدایی خیلی نزدیکه

میری نمیدونی که دورازتو

دنیام چقد غمگینو تاریکه

دنیای من تاریک وغمگینه

بارجدایی خیلی سنگینه

هرکس که ازحالم خبرداره

ازشونه هام این باروبرداره

    خیلی دلم گیره

           خیلی گرفتارم

                دوست داشتنت خوبه

                     خیلی دوست دارم

                     خیلی دلم گیره

                 خیلی گرفتارم

  دوست داشتنت خوبه

 خیلی دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماطرفدارچه تیمی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 4,614
  • بازدید کلی : 87,284